środa, 11 czerwca 2014

moje krótkie hiszpańskie wakacje

Nie będę ukrywać - uważam, że twórca tanich linii lotniczych zasługuje na nagrodę. Tak bardzo przystępne, tanie bilety rekompensują mi totalny brak komfortu podróży. Niewygodne fotele, brak miejsca na nogi, tłum ludzi w samolocie to nic w porównaniu z naprawdę niskimi kosztami podróży.

Kilka dni temu wróciłam z krótkich wakacji. Hiszpańska Majorka, kiedyś nazywana hiszpańskim rajem, dzisiaj nie zachwyca. Przynajmniej mnie. Hotele z lat 80-tych, ogólny nieład, tłumy angielskich, rozwrzeszczanych turystów. Jednak nie narzekam. 3 dni wolnego, wspaniałe plaże, ciepłe morze, zimne piwo i super towarzystwo. Mnie wystarczyło, by doładować akumulatory i z nową energią wrócić do domu.


2 komentarze:

  1. Uwielbiam wakacje nad wodą ;) Najbardziej zakochana jestem chyba w Chorwacji. Mam takie swoje ulubione miejsce w okolicy jest mały sklep żeglarski i motorowodny w którym można wypożyczyć małą żaglówkę i ruszyć nad wodę <3 Uwielbiam takie wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie spontaniczne kilkudniowe wypady za granicę. W dzisiejszych czasach jest to bardzo proste. Ja zazwyczaj w dzień wyjazdu odwiedzam kantor internetowy kupuję walutę i ruszam z rodzinką w drogę. Tak naprawdę wszystkie formalności związane z wyjazdem można załatwić bez wychodzenia z domu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...