środa, 8 stycznia 2014

babeczki z porzeczkami




W środku kalendarzowej zimy znalazłam w sklepie czerwone porzeczki! Pomyślałam o jakimś łatwym i smacznym deserze, na którego przygotowaniu nie spędzę całego wieczora. Babeczki! Od razu przyszedł mi do głowy prosty przepis na klasyczne muffinki z owocami. W tym przypadku z porzeczkami. Wyszły bajecznie pyszne! Słodkie ciasto i lekko kwaskowate porzeczki!


Czego potrzebujemy?
  • 125 g masła 
  • 125 g mąki 
  • 125 g cukru 
  • 2 jajka 
  • 4 łyżki mleka 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • 125 g porzeczek (ja użyłam czerwonych, ale równie smaczne będą czarne lub białe)

Przygotowanie:
1. Mąkę, cukier, proszek do pieczenia miksujemy lub mieszamy dokładnie z jajkami, roztopionym masłem i mlekiem na gładką masę.
2. Dodajemy porzeczki bez szypułek i wszystko mieszamy łyżką. Uważajmy, by nie zniszczyć struktury porzeczek, należy mieszać bardzo delikatnie.
3. Masą napełniamy papilotki i pieczemy babeczki w piekarniku rozgrzanym do 200 st. C przez 20 - 25 minut. 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...